CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 24, 2010

~~Kuala Perlis~~


ok..sekarang aku nk masuk part jalan2 cari makan versi aku...acctually aku da ingat actuall date aku gi kuala perlis ni..tapi around end of january la *serius aku lupa*.

actually, dah lame dah nak upload dalam blog nie..tapi disebabkan kekangan waktu and aku terlalu busy so tak sempat la nak meng'upload'kannye..

kalau korang nak tau nie 1st time aku gi kuala perlis ni...walaupun tak la brape jauh dengan uni aku..tp ntah knapa baru sem ni aku berkesempatan pergi...kompem2 aku kena gelak la dengan tukang driver tu.. *mamat tu memang hampeh* ...hu3.

kteorang g berempat jer..plan nak pergi dinner..sambil2 tue tengok sunset...Nauzubillah..memang cantik la tengok sunset tue..nasib baik sempat...orang agak ramai la..n time tu gak la kiteorang pun nak menggedik bersama camera jap..ha3. pedulik hape aku dengan orang yang tengok2 kiteorang..ader aku kesah? bukan aku guna body korang pon..wek3.dah puas bergambar baru kiteorang pergi makan..

ni bab makan ni 1 hal lak...kedai ya ng kiteorang gi tu memang arservis ntah hape2..rase macam rugi jer gi makan kat kedai tue..nak tau kenape? aku order kuey teow tomyum..tapi ntah nape aku tengok and rasa cam asam pedas rebus jer..last2 aku x makan habis pon..sebabnye tak sedap...baik aku gi makan kat cafe hostel jer..puas hati..sedap pon sedap..
dah la..malas aku nak terlebih bicara lak kat sini...so, korang2 yang nak gi makan kat kuala perlis tu..pandai2 la pilih kdai makan eh..but kalau gi sana..better order ikan bakar r..memang marvellous..ok blah dulu..~~


p/s : jom layan pics yg sempat kteorang snap.




*ini aku!!~~*

*makan2*


*my rumate and me*




*ni la driver yang sgt pemalu*


*huh, my shawl terkelepik*











0 comments:

Post a Comment