CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 21, 2009



Rachel oh Rachel~~


Korang pernah tengok tak one of da famous US tv show, Rachel Ray?? Ala..show tu lebih kurang macam Martha Stewart & Rossie O’Donnell nye show la..sikit2 cam Oprah Winfrey nye show..skarang ni dah ganti Martha Stewart nye sow kt ntv7 tu..kalau x pernah tengok korang boleh la tengok kat ntv7, mon-fri, 11am-12am & late nite show 12am-1am…cehh, cam promo jer aku nie..haila~~ aku memang suka tengok show2 cam ni. Actually…aku suka part dia memasak tue..even tak semua recipe yang dia masak tu aku boleh cuba.. But believe me this is was an interesting show…so watch it.


Ok2…actually aku nak cerita pasal host show ni..si Rachel tu…kat bawah ni la si Rachel tu..



kalau tengok gambar kat atas ni kan..agak2 berapa la umur dia kan? Haa…cuba korang teka… percaya tak kalau aku kata umur dia ni dah 40 tahun?? Yup2…dah 40 tahun…percayalah kata2 aku ni…mula2 aku pun tak percaya gak..tapi bila aku tengok semalam nye slot…br aku percaya. Kalau aku tak tengok slot semalam memang aku sendiri pun tak tau yang dia dah pon berusia 40tahun…masa mula2 tengok show dia aku ingat Rachel ni baru berusia late 20’s…aku bajet around 28-29 la..sekali silap da…gila muda la kalo tengok rupa sebenar dia dengan umur dia..cam x sesuai jer..tapi biasa la kan..selebriti Hollywood…mesti ar kena cantik2 belaka…whatever…cantik ke tidak..itu bukan persoalannye..yang penting kualiti show yang diorang nak market kan tue yang penting… apa2 je la..janji aku enjoy~~



0 comments:

Post a Comment