CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 21, 2010

Aku jumpe dia. DIA!!~~

tadi masa tengah melayan fb tetibe je rase bosan.
so aku pon saje la search people kt fb tue.
macam2 orang aku cari *orang2 yang aku kenal la*
dan dengan perasaan yang sungguh gatal aku pon taip la name Encik Sengal.
malangnye xjmpe.
tp aku x give up ttp cari gak.
then ble ingat name skolah dia...aku pon saje2 la taip..then aku jmpe.
ha3.
rase cam nk gelak *tapi mase tu mmg aku da gelak sepuas2 nye*
hoh~~
akhirnye jumpe gak.
hadoi.
tetap macam dlu.
xbrubah langsung *oke tipu. dia da agak cerah.*
dan dengan tiba2 1 perasaan menyelinap dalam diri aku. *dan aku benci dengan perasaan itu*

RINDU
*yer perasaan rindu*

+

KESAL
*sebab terlalu ego*

kenapa aku gatal sangat nak cari dia dlm fb tue?
oke. let it go. past is past vio.
arGhH.
wake up myself. please wake up.
lupakan dia.

p/s: encik sengal tahukah anda saya tidak mampu melupakan kamu??

0 comments:

Post a Comment