CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 30, 2010

tetiba terfikir....

Bismillahirrahmanirrahim.

kenapa ntah masa tengah study tadi tetiba je perkara2 ni terlintas dalam kotak fikiran aku. aku tetiba terfikir nak buat baju kurung kain satin warna putih. plain white. takde corak2 sgala bagai. macam cantik je.lagipun aku takde langsung baju kurung warna putih. tetiba jugak aku teringatkan mamat ensem yang aku slalu usha kat kampung dulu *dia dah meninggal. tahun lepas. excident.* dan tetiba jugak aku terfikir macam mana kalau aku dah tak de kat dunia ni...macam mana mama ngan abah? adik2? kawan2? impian aku?...dan macam mana dengan dia??

p/s: dua hari lepas aku teringat arwah nenek ngan aki. arwah nek long yang baru menghadap Ilahi seminggu yang lepas. dan arwah makngah sepupu yang baru meninggal bulan lepas. =(


0 comments:

Post a Comment