CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 1, 2010

apakah kebenarannya. jom tengok.

bismillahhirrahmanirrahim

he2. tadi tengah bosan2 tak tau nak buat apa aku pon saja je la google benda2 kajian personaliti ni..macam2 la yang aku dapat. ni salah satu daripadanya. kajian nia aku da pernah baca dah dulu2. tak silap masa aku umur 12tahun dulu. *gila dah lama* jom2 explore. =)


Berikut disenaraikan kajian mengenai bulan dan sikap anda, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato’ Dr. Fadzilah Kamsah.

JANUARI

* Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik. * yg 1st tu btl.tapi yg part serius tu...slh la..aku nmpk je serius..tp tak pun. suka dididik tp tak suka mendidik. adik aku kata aku garang time ngajar org.*
* Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.*ermmm..sangat suke observe orang sebenarnye.*
* Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan. *bile kena part rajin la...he3*
* Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur. *hah. absolutely. xmau la comot2.*
* Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam. *so watch out k. saya ni sensetif tau. ha3.*
* Pandai mengambil hati orang lain. *camne nak amik hati orang? nak kena belah dada dia ke?*
* Pendiam kecuali telah dirangsang. *hua2. =D yer la sgt pendiam.*
* Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi. *pemalu tu wajib ada la...*
* Mudah mendisiplinkan diri sendiri. *sangat sukar sebenarnya.*
* Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema. *ha3. dah terlebih 'sehat'. selsema. so ubat kene bawa ke mana saja.*
* Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya. *ha...ni tak pernah explore lagi la so tak tau.*
* Cukup sayang pada kanak-kanak. *anak sedara aku selalu cakap..."ibu, acik ni garang la". hampeh kan??*
* Suka duduk di rumah. *rumahku syurgaku kan??*
* Setia pada segala-galanya. *saya pernah lepak setiawangsa. =)*
* Perlu belajar kemahiran bersosial. *erk...kemahiran yang macam mana lagi ni?? takpe la saya tak suka bersosial. =D *
* Sifat cemburu yang sangat tinggi *hua2. yer ker? silap kot...*grin* *

0 comments:

Post a Comment