CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 24, 2010

apekehal???

bismillahirrahmanirrahim


aku dikatakan sombong??? ha3. apesal la banyak sangat orang kata aku sombong? please la guys... stop from saying bad about me. you don't even know me...

rasanye ini bukan kali pertama atau kedua atau ke10 kali nye...aku sendiri pon dah tak ingat ni kali keberapa orang kata aku sombong. walaweh... aku yang sikitnye mesra alam terlampau nih boleh dikata sombong. haila..pekehal???

alkisahnye bermula begini..tadi aku dapat mesej dari one of my friends masa sekolah dulu. friend ke? entah. sebab dia claz mana aku sendiri pon tak sure...aku pon ingat2 lupa la muka dia . oh ye. ayat2 mesej dia seperti berikut:-

*
*
*
*
*

Eee: vio,ko sape eh?? ko skolah tech ke dulu? ko amik course ape eh? asl tak penah nmpak ko pon mase skolah dulu?

woohoo..tak pernah nampak aku? aku cantik sangat ke kurang cantik sekarang nih sampai dia tak kenal aku?? oh ye. tanpa membuang masa aku pon reply la mesej dia.

Aku: oh. aku amik civil dulu. 1claz dengan fae. aku dok sebelah dia.

then beberapa saat pastu dia reply balik.

Eee: oh. ko yg duduk sebelah Fae ms skola dulu kan? aku da ingat ko...patut la aku xberapa nak kenal ko..ko sombong dulu.

DEM!! tetibe je aku rase betapa tak patutnye aku membalas mesej dia. tapi aku tak puas hati aku tetap reply mesej dia. nak taw gak sebab musabab dia kata aku sombong.

Aku: apsal ko kata aku sombong??

laju je dia balas pertanyaan aku. tak sampai seminit. huh, agak2 ujian trengkas dia dapat berapa la eh? full marks kot.

Eee: entah.aku tengok ko sombong gila masa skola. ramai gak budak2 asrama yang kata ko sombong. junior pon penah ngadu kat aku ko sombong.

DOWH!! putus urat nafas sekejap aku baca mesej dia.cam hampeh. aku tak reply dah. malas.

adakah kita boleh judge orang melalui penglihatan sahaja? sungguh tak patutnye alasan.

"aku tengok ko sombong gila...bla2..."

huh terngiang2 dalam mind aku sekarang nih dengan alasan dia. hampeh.

wahai teman2. aku tak sombong lah. part junior..memang aku ngaku la. aku takkenal sorang pon junior masa skolah dulu. ha2. kalo kenal pon sorang dua je. tu pon sebab dowang tinggal kat area umah aku. yang lain hampeh la. memang aku tak kenal kalau orang tanye. ha2. maaf la ye kalau aku tak kenal korang. =)

sekarang aku tertanya2. ape sebab orang kata aku sombong? nak kata aku tak pernah senyum kat orang..mustahil la. itu la yang aku selalu buat.kenal tak kenal aku senyum je.tapi senyum je la. takde lak nak gedik2 senyum gatal kat orang. takde pekdah ye nak senyum2 cover ayu camtu.

hua2. korang kata la ape pon tentang aku. yang pasti aku kenal siapa aku sebenarnye. satu je la aku mintak..jangan la korang kata aku sombong...pastu cerita kat member2 lain aku sombong.korang tak kenal aku pon. try to be friend with me..then baru korang taw aku camne.

okla. aku rasa cukup la kot sesi merapu aku hari ini. ha3. =)



0 comments:

Post a Comment