CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 17, 2010

hari2 bermain nombor~~

Bismillahirrahmanirrahim

ha2. setelah hampir seploh hari amik class applied statistic nih..best plak aku rase..asal dulu masa blaja otak jammed eh? tak berfungsi langsung...mungkin sebab tak faham kot..tapi sekarang nih calculator tak lepas dari tangan la...hari bermain dengan calculator..dah tak de cellphone di tangan lagi dah..save kreadit..ha2. bila da faham ape yang perlu di kira and di cari rasa best sangat2. hope paper ni bleh dapat A. insyaAllah.

hari ni paling best blaja..sebab..fendi blanje keropok ngan air susu dutchlady..terbaek la. *thanx to mr. fendi. ha2. aku men2 je suh ko blanje teh ais bro...*

tapi adakah kami berlima student yang paling nakal?? da la hari2 pakcik driver bus tu bawa kiteorang je..*sebabnye selalu turun lambat...*bayangkan bus yang besar dan panjang tu..hanya memuatkan 5 orang student..ha3..masuk claz lak lambat seploh minit..pastu terpinga2 ape yang lecturer cakap pastu lynn dengan ain lak suke cakap kuat2 kat blakang..sampai 1 claz tu asyik tengok line blakang je..fendi sampai naik malu aku tengok..aku ngan fiza pon naik malu..femes sebentar la.....ha2. tapi kiteorang gak la yang slalu jawab soklan lecturer. bising tak pe janji taw ape yang kita blaja.kan2?..kalo tak...memang hampeh la..sorry puan haliza..sorry sebab lambat..sorry sebab suka berkelah time u mnajar..sorry sebab kawan2 saya suke buat bising kat blakang. soorryyy sangat2.

0 comments:

Post a Comment