CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 19, 2010

ho yeah!!~~

Bismillahirrahmanirrahim

ha2. new thing yg aku try dari fb. cam hampeh. actually, takde la new sangat. selalu dah aku try mende2 camni. tambahan time2 tengah dilanda kebusanan yang melampau. mula la aku bermain dengan benda2 mangarut nih. tapi kan. aku tak pasti kebenarannye. kadang2 aku tengok sume cam same je. betul ke itu kajian yang diorang dapat from their observation? ke just sukahatimakcik dorang wat benda2 ni sume?? entah la. aku cume main untuk memenuhi ke'free'an masa yang aku ade je. bukan niat aku nak percaya semua benda nih. just for fun. tak lebih. tak kurang. jom kita tengok ape yang dia observe dari b.o.d aku. lawak dol. ade betol ngan tak betol nye observation dorang nih.


Rahsia Sifat Tarikh Lahir Anda Ialah:

Jangan mengharapkan sifat romantis dari pasangan yang lahir pada tarikh ini. Dia tergolong dalam orang yang kurang serius, bersikap bodoh dalam menghadapi sesuatu. Namun begitu dia selalu bersikap penuh pengertian bila menghadapi sesuatu masalah. Dia sangat benci pada perkara-perkara yang berbau keributan terutama yang menimbulkan huru-hara. Dalam hal percintaan dia menuntut untuk lebih diberi perhatian tapi dia jarang mengambil berat pada pasangannya. Namun begitu sikapnya disenangi oleh kawan-kawan.

ha3. so, sape2 yang lahir mase bulan january ade tak yang sama dengan keputusan dorang nih? ha2.jangan la percaya benda2 ni sume. tak elok. sekadar menghilangkan kebosanan bile da mereng tu takpe la. he2. =)

0 comments:

Post a Comment