CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 22, 2010

terima kasih sebab menabur janji kat aku.~~

bismillahirrahmanirrahim

oh ye. entry kali ini aku tujukan spesial untuk sorang kawan aku. aku tak mau panggil dia sahabat. sebab sahabat dengan kawan jauh bezanye. ko nak terasa? terasa la. ape aku kesah. ;p

oh yer..berbalik pada tajuk entry aku kali ini. aku nak ucapkan terima kasih banyak2 sebab ko sudi menaburkan janji kat aku. walaupun ko tak pernah tunaikan janji2 yang ko buat dan ko memberi harapan kat aku sampai aku sanggup jadi manusia bodoh tunggu ko tunaikan janji2 ko. memang sengal sangat2 la. dan tahniah sebab ko berjaya buat aku jadi orang bodoh. but in the same time, ko buat aku jadi seorang yang optimis. erm. tahniah la ye.

tapi kan. ha...nak bagi taw satu rahsia kat ko. bile ko tak tunai kan janji2 tu kan aku rase cam bangang taw. pastu disebab kan ko tak tunai kan janji2 ko aku rase cam xder maruah lak. cam aku ni bodoh sangat.cam aku ni pengemis je. yer la..asyik tanye ko bile nak tunaikan..bile nak buat. bile nak bagi..tetiba one day aku realized yang aku tak patut jatuhkan maruah aku meminta2 ilmu yang ko taknak share dengan orang pon. so hiduplah ko dengan ilmu ko. aku akan terus berusaha untuk belajar sendiri. tak perlu ko belagak nak jadi cikgu aku.

ermm..aku nak tanye ko la...agak2 ko ape perasaan ko kalau dulu aku buat macam tu kat ko? aku tabur janji kat ko. pastu aku tak tunai kan? macam mana kalau aku kedekut ilmu macam kau? ha3. kompem ko sakit hati kan? kompem ko ngutuk aku kan? mesti ko akan cakap aku kedekut kn? jap2. aku taw ayat yang ko selalu ko cakap bile orang taknak bagi ape yang ko nak..." alah. ingat aku kebulur sangat ke? sengal. mati la ko dengan bende2 tu. kedekut sangat kan? harap2 ko fail" betul tak itu ayat ko? halah. da lame aku kenal ko. kompem la aku boleh hafal ayat ko.

oh yer...lepas ni ko tak payah susah2kan diri ko untuk buat lirik lagu janji manismu versi 2010 pulak ye. ko buat pon bukan aku nak caye.btw, thanks la sebab ko buat aku menjadi seorang yang semakin optimis.

0 comments:

Post a Comment