CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 11, 2010

kau sebenarnye...

bismillahirrahmanirrahim

ha...dah lama pulak aku tak merapu. so, kali ni aku nak merapu sekejap. erk...bukan merapu..tapi nak mengata sekejap.

alkisahnye begini. hari ini aku dapat satu tambahan baru dalam friend list aku kat fb. hu3. someone yang aku kenal. dan... yang paling best dan bangang la bagi aku tentang dia ni adalah...dia cuba untuk memperbodohkan aku dengan menyamar sebagai orang lain. tapi dia agak bangang sebab aku boleh tengok info dia. ha3. stupid. ah. itu aku tak kesah lagi la. dah taw sangat dengan perangai dia yang suka memperbodohkan orang dan perasan dia yang terbaik. dan yang paling baik punye bangang...*part ni yang buat aku nak mengata dia nih* dalam fb dia..dia ada letak website dia. hua3. dan aku menziarah jap la kan. nk tengok ape yang best kat situ. dan aku jumpe...gambar2 dia yg half naked. muahaha. dosa sekejap aku sebab tengok gambar2 tu. terkejut sebenarnye. ah, biar la dia nak letak gambar ape pon. itu hak dia. bukan itu yang aku nak mengata..tapi pasal lain. pasal dia mengata and mencaci maki orang lain. someone yang aku rasa boleh digelar sebagai teman dia kot...mungkin. seriously, dia mengutuk budak tu..baik punye ayat. takde budi bahasa langsung. sume ayat18sx. aku tak heran pon dia wat camtu...dan teman2 lain yang kenal dia pon mesti dah tak heran...tapi sebenarnye...ayat2 caci maki tu aku rasa lebih sesuai untuk mengambarkan diri dia.hu3. itu kenyataan. dan sebenarnye...kau la moron. bukan insan yang kau caci tu.

0 comments:

Post a Comment