CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 22, 2010

::: teknik dan tip memikat hati wanita melalui senyuman :::

Bismillahirrahmanirrahim

salam. entry aku kali ini macam sengal sikit, kan? owh, nih aku jumpe kat satu blog nih TubeLawak. MiaHaHA. mamat nih memang sengal. plus, extreme lawak la dia nih. banyak entry2 dia aku bace memang aku histeria. gila sengal. lawak tahap dewa dah. ni salah satu video yang aku cari kat youtube lepas aku tengok video dalam entry dia. banyak lagi...tapi yang ini memang menggelikan aku. hahaha. so, guys yang rasa2 nak mengamalkan teknik dan tip dari video nih silalah amalkan. tapi korang tanggung la akibat dan kesan2 yang akan korang hadapi sekiranya korang amalkan teknik2 tu. heHEHe. tapi bagi kaum2 hawa, aku nasihatkan korang jangan tergoda kalau tengok vid ni. hahaha. dan, silalah sediakan bantai atau apa2 je yang boleh buat korang tutup mulut masa tengok vid nih. seelok2nya buanglah segala sisa2 buangan yang masih ada dalam tubuh korang terlebih dahulu. dah la, malas nak buat pesanan penaja banyak2. enjoy je lah. =D 





p/s :- siyes aku histeria lepas tengok vid nih. geli seyh. melampau2. 

0 comments:

Post a Comment