CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 10, 2011

::: Graduation Day :::

bismillahirrahmanirrahim

salam.

Tanggal 5 October 2011 merupakan hari graduasi aku. Secara rasminya kini aku adalah pemegang ijazah Pengurusan Perniagaan Antarabangsa dengan Kepujian. heheheh. Finally, hari yang hampir setahun dinanti tiba juga. Gembira tak payah cakap la. Gedik lagilah. Angan-angan dah tahap dewa. Macam-macam main dalam kepala. Nak beli baju yang lawalah, kasut yang cantiklah...nak pakai shawl lilit sana lilit sinilah...make-up macam opera cina lah...macam macam....tapi siapalah kita nak merancang melebihi kehendak-Nya, kan? Akhirnya...aku pakai baju masa hari raya yang lalu je..yang beli pun cuma kasut je. Itu pun sebab takde kasut hitam dan bersarung. Terpaksalah beli...Kalau ikot hati dan difiki fikir balik...buat ape nak bergaya sakan? Pakai tak sampai sehari pun tapi duit berabis ratus ringgit. Tak ke membazir? Parents aku nak la sponsor tapi aku cakap tak payah sebab bukan nak pakai selalu pon. Shawl pulak takde lah lilit sana sini. Biasa biasa aja. Apa apa pun hari itu tetap yang terbaik. Penat lelah selama tiga tahun sangat berbaloi. malas dah nak merapu layankan aje gambar gambar kenangan pada hari itu... =]

 * peace!!*

 *berkumpul sebelum ke dewan utama. saat bertemu teman teman yang dah lama tak jumpe*

 *a family of Capt. Rosli. Adik gwa sorang lagi takde*

 * senyuman harus lebar untuk kekal awet muda. wahahaha*

 *so, taw dah kan aku graduan dari uni mana?*

 *with Miss Nazirah*

 * syok sangat la tu dah grad*

 *.w.e.*

 *hati tengah dupdapdupdap nak naik stage*

 *terapi ketenangan. bergambar bersama teman teman*

 *with my love. mama & abah*

 *my ex-roomie, junior.*

*Congrats All*



p/s- nanti kalau rajin gwa cite pasal course gwa.banyak sangat yang nak taw ape itu BIBM. kalau rajinlah. InsyaALLAH =)

0 comments:

Post a Comment