CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 15, 2012

::: 25 :::

Bismillahirrahmanirrahim



yeah, 
Happy Birthday to me today. Sekali lagi pertambahan umur berlaku. Tahun ni, simple je. No any celebration or any surprises. HuHuHu. Kinda bored. Tapi takpe...aku tetap bersyukur sebab Dia masih bagi aku peluang untuk terus menghirup udara dan menambah pahala di atas muka bumi-Nya.

Dan sekali lagi perasaan sukar menerima tu wujud. HahAha. seroiusly, aku macam sukar sikit nak terima kenyataan yang aku dah 25. yer, 25 years old kawan kawan. bukan nak perasan muda ke hape...tapi aku rasa perangai aku ni yang macam tak selari je dengan pertambahan umur aku. rasanya perangai aku takdelah berubah banyak sangat. macam sama je sepuluh tahun lepas.   

kali ni macam ada kekurangan sikit. sebab..takde wish dari dia. HuHuHu. kesian kat diri sendiri. dah takde birthday wishes dalam bahasa arab.
 = | 

sedih sikit. tapi tak semua yang kita nak kekalkan akan terus kekal, kan? jadi belajarlah menerima kenyataan yang tak semua perkara akan terus berada ditangan kita. dan, belajarlah terima kenyataan bahawa bintang itu telah hilang.
hilang sehingga tak dapat dikesan.

oh, ya...friends, thanks for all the wishes. really appreciate it. thanks sebab mendoakan kesejahteraan aku. semoga kita sama-sama mendapat keredhaan-Nya dan sentiasa dilimpahi dengan rahmat-Nya. amin.

thanks to abah and mama.
sedih seyh, dapat sms dari mama ngan abah a few minutes ago. 
apesal ntah birthday wishes kali ni macam menyentuh ruang hati yang paling dalam.
tapi, kakak sangat sangat appreciate.

takde kek sedap sedap dengan hadiah mahal mahal pun takpe. janji mama dengan abah sentiasa doakan kesejahteraan kakak di dunia & akhirat.

thanks mom, dad...sebab dah lahirkan kakak kat dunia ni. sebab dah bagi segala kasih sayang kat kakak. terima kasih sebab dah bagi pendidikan yang cukup sempurna.

dan,
Terima kasih ya Allah kerana masih memberikan aku peluang untuk terus hidup di dunia ini.









0 comments:

Post a Comment