CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 29, 2012

::: it's 29 :::

Bismillahirrahmanirrahim




Salam.

WahwaHwAh ..baru perasan hari ni 29 Februari la. Siapa yang lahir pada tarikh ni, Happy Birthday, yer.  =) Bertuah korang kan? Yelah, 4 tahun baru bertambah umur..hehehe. maintain mude kau. HuhUhu. 

sebenarnya tak ada apa yang special pun hari ni. bagi orang macam aku lah kot.. kalau yang celebrate birthday hari ni atau birthday orang2 sekeliling diorang maybe it such a wonderful date. hari ni bagi aku sama je macam hari hari sebelum ni. 

hurm, dan hari ni pun hari terakhir dalam bulan Februari. so, Goodbye February, Welcome March!!

Hoh-hO, nak berkongsi rasa sikitlah. rasa kerinduan yang amat sangat. hakHakhAk. owh...silalah lempang aku laju laju. menggedik tak menentu. nak cerita nih, semalam birthday dia tapi aku tak mampu nak wish pun. HuHuhu..kesian dan padan dengan muka aku. mesti berkoyan  koyan birthday wishes dia dapat, kan? owh, sedih. tahun ni aku tak ada peluang nak wish dekat dia. dan, yer...sebab perkara tulah aku tak mampu nak concentrate pada kerja kerja aku yang bertimbun timbun kat office tu....otak aku nih lebih active fikir hal dia. dan, padahnya hari ni aku kenalah bertungkus lumus menyiapkan kerja aku before dateline...mana nak kejar dengan payment lagi...dengan meeting lagi..haish, macam macam la...bertimbum gila la. eh, baru perasan...drama je lebih ayat aku ni...gaya bertimbum tu macam buat kerja lipat baju je gamaknya.  

tapi bila fikir fikir balik...aku je yang terlebih gedik nak wish..nak ingat ingat birthday dia..entah entah dia tak pernah pun ingat birthday aku. jangan kata birthday..entah entah tentang diri aku pon tak pernah ada dalam kotak memori dia, kan? haila minda...kenapalah suka sangat terlebih fikir macam ni? 

dan, sebab aku tau dia tak pernah tahu kewujudan blog ni maka dengan ini aku nak wish.... *dengan berani & yakinnye*




EN. ZAFRAN


terima kasih.

HaaAaaA...barulah lega sikit perasaan aku bila dapat wish walaupun bukan secara direct... inilah terapi minda namanya...hakHakhaK. lega hati mak, nyah. esok boleh la concentrate buat kerja..HulaHuLa. 


0 comments:

Post a Comment