CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 15, 2009

-1st Time in My Life-

HAHAHA... *aku xtau la aku gelak nih sbb klakar or sebab aku hepi*
tetibe jer nk post menda nih kat sni...

taw x ari nie 1st time dlm sejarah hidup aku ...aku pakai jubah... *sheepish grin*
lalalala...aku pakai jubah!!!
sejuk perut mak aku kalo dia taw anak dia pakai jubah...
hahahaha...

mama...arinih kakak pakai jubah
.

.*macam poyo jer kan?*

aku pakai bkn sebab suke suki eh...
tp sbb komitmen aku dgn xment & presentation CCM yg bakal tiba pas raye nt..
tp ble tgk2 blk gambar2 yg d tangkap tuh..rase cam x percaye jer... *aku gelak sampai terguling2*
aku yg agak2 brutal & ganas tahap dewa dewi nih pakai jubah??
tetiba jer rase cam awek mlaya terlast... *hehehehe*

Tapi kn....aku kire ok la pakai jubah...
dr member2 len yg kna pakai & act as sum1 else tuh..
ksian dowg...siap dgn make up2 lagik...
da pakai make up...pastuh kna remove make up tuh lagik...

Dan 1 perkara lagik...1st time gak nih dlm idup aku *spjg aku blaja kt uni nih*
hahaha...
da final year..1st time aku lepak kt library tuh seharian.. *slalu tuh aku lepak x smpai 2jam dh chow*
siap staff library wat announcement lagik kate library akan d TUTUP dlm masa 5 minit...
kelam kabut kteorg turun dr tingkat 4...
huhuhu..time tuh da x hengat da aku pakai jubah ker hape..
gasak la... *janji aku x terkurung dlm lib nih n bkak pose mnum air paip jer*

*ngeh...ngeh...muka penat sey*


*ngeh2...nih la gmbr aku pas shooting..agak2 korang taw x kteorg shooting ttg ape?*

0 comments:

Post a Comment