CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 21, 2009

~~2nd DAY RAYE~~


Salam Aidilfitri kepada semua...
rasenye blm terlambat lagik kan nk wish utk semua...
Maaf Zahir Batin kalo ader terbuat silap & salah...
sama ade secara sengaja atau pon x... *sheepish grin*
maapkan la yer.... *smile*

raye nih rase nye paling best kot.. *bg aku la..bkn korg eh*
sebab dapat jmpe n berkumpul dengan member2 skola dulu...
bez sangat2...

1st day raye x g mane2 pon..
stay kat umah jer...
tapi....
raye ke 2 la yang paling sakan...sampai raye ker 6... *kutip duit raye weiii...sape xnak*

mase raye ke 2...syahrul n alan nak datang umah aku..
seb bek dowg call dulu.. *kalo x call abis la aku...*
huh, kelam kabut gak la aku mase dowg call ckap nk datang..
ngeh2...mau x gabra?
umah aku bkn ader aper...biskut2 raye ader la...makanan len xder...
so,taw aper aku wat?
aku xbagi dowg datang umah aku petang tuh...
hahahah...
seb bek dowg oke jer...
fuh~~slamat...

malam pas maghrib syahrul call lagik...
dia ajak aku gi braye umah syukri..
aku on jer...
mama & abah pon bg greenlight...hehehe.. *sporting x my parents? hangguk korg sporting..dgn dak laki yg dowg knal sporting la..kalo x hampeh aku berjaye kuar*

tepat kol 8.50mlm syahrul datang amik aku kt umah...
muahahaha...aku xblh tahan gelak... *nk taw nape?mesti korg pon curious kn?*
aku pecah gelak la dlm kreta syahrul... *mamat tu pon pandang pelik jer kat aku*
nak taw x...dia pakai baju melayu warna pink...
pink wei...pink... *bkn pelik tgk boy pkai baju wana pink tp weird la tgk org yg pakai tu..nk plak syahrul...*

sampai jer kat umah syukri..i'm so surprised...
aku ngat aku n syahrul jer... *hampeh nye syahrul...patot briye suh aku pakai bj kurung*
rupe2 nye byk lagik bdak2 skolah aku dulu...n suma pakai bj raye... *hensem2 n cantik blake dowg*
ader shidi,bedah,fikry,rali,ridwan,thiru *aku lopa mamat indian nih sape yg pasti dak skola aku gak la*
and sape ntah lagik... *hengat2 lopa la aku name dowg...sorry frenz*
ader yg da keje, blaja lagik, bakal cikgu la...br abis blaja la...mcm2 cite la dowg nih...

best gle la...time tuh la bkak blk cte lame2 zaman2 skola dulu..
br aku taw...btape nakalnye aku zaman skolah dulu...xmcm dak pompuan len kate dowg...
cisS!!apekah?... *agak2 korg ape maksod dowg eh?*
maksodnye...aku xmcm dak2 pompuan len yg ske kontrol2 ayu.. *owh ye...aku kn otai dulu2*

pas g umah syukri..kteorg bertandang plak ke rumah syahrul..pastuh umah ridwan...
berjalan2 smapai x prasan jam dah dkat kot 1am seh..
time tuh da cuak dh.. *abisla kalo abah aku marah*
seb bek da abis rotate suma rumah..so kol 1 lbh2 sket syahrul anta aku blk..

fewhH...slamat la mase sampai umah abah n mama xmarah..
mama...aku x kesah blh kompromi lagik...
tapi...kalo abah wat muka tuh...aiyark!! takot duh~~ *tatau nk kate per la.seram jee..*
tapi seb bek la abah x marah..rileks jer.. *yer la anak dara dia kn da 20++ xkn nk marah lagik kot kn?*

aper2 pon raye nih mmg best...nih baru raye ke 2
tapi syg la...x amik gambar pon dgn dowg.. *nyesal jer xnak bwk camera*
kalo x blh post skali dgn gambr...
nanti hari2 sterusnye aku post lagik..

0 comments:

Post a Comment