CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 25, 2009

~~DINNER AT TAIPING LAKE GARDEN~~

yuhuuuu...
salam sumer...
hahaha...ini adelah kesinambungan dr kecapekan aku ptg td.. *mak ai..penat wei tman mnh 2 org tu*
ngah2...penat dr ptg sampai ke mlm..
tp mlm aku penat mngisi perut...
hahahahaha~~...
mau x kenyang..org blanje mkn KFC tuh.. *aku kn dok dlm utan sintok..jrg skali dpt KFC nih*
aku pon pelik...pehal mamat sorang tuh tetibe baik ati sgt blanje kteorg ntah..
tp gasak la..org da blanje byk bunyik lak.. *kn?kn?*
mkn malam kt tepi tasik.. *berpasang2an..peh...*
malam2 plak tuh..gilo *kalo abah aku taw...kompem2 kna marah nih*
ala bkn wat per pon..makan jek..bawah lampu dragon ball lagik.. *tapi cuak gak la...*
mls nk cte byk2..xlarat dah nih..
so,kt bwh nih ader la beberape drpd berkeping2 gmbr yug sempat kteorg snap.. *yg len2 xblh post skali...awl2 da kne warning..xsporting tol dowg nih..*
*aku,syahrul,syukri*
*aniz tgh mlantak sorg2..perjuangan belum slesai wlpn org len da abis..:DD*

*sape lagik puteh??*

0 comments:

Post a Comment