CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 25, 2009

~~KECAPEKAN :((~~

Waa...
aku teramat la penat ini hari...
bukan sebab orang datang beraye or my mom buat open house...
tapi....sebab aku teman 2 orang kawan baek aku
*raihan & bett*
gi survey wedding package kt stiap butik perkahwinan yang ader kat Taiping nih...
wawawa...kawan2 aku da nak kawen!!
xper la kn..member punye pasal...aku sanggup!!

1st boutique we all gi kat Rose de Ayu...
masuk2 jer aku da nampak spasang bj pengantin nih..
cantek giler...
*giler pon x cantek cam tuh,oke*
seb baek bkn aku yg nak kawen...
*kalo x kompem2 aku cop dulu bj tuh*
camne nk describe eh..bj tuh simple sgt2...SANGAT2...
colour dia plak..nak kate soft dark brown..bkn kot..nak kate soft dark purple pon bukan...
*camne ntah nk describe*
time tuh dlm kpala otak aku nih mula la berangan2...
hehehe... :))
*sheepis grin*
kan best kalo aku yang nak kawen tp bkn dowg...
pastuh aku gi survey dgn kekasih hati..wawawa...
tp, musnah jer anggan2 aku ble memikirkn aku nk kawen dgn sape? *erk..ader sape2 nk kawen dgn aku x?*
duh~~

pas gi butik tuh...
minah 2 org tuh nk gi butik lain plak...
kteorang wat survey sampai ke petang...
hari plak panas semacam...*
seb bek naik keta*
kalo la mrempit..mau terbakar kulit aku... *ngaaaa*
balik2 'server down' trus aku...

malam nih nak kuar dgn syahrul pulak...
waaaa....penat nye...nak cancel aku da janji.. *mau brapi mamat tuh nanti...*
nak xnak terpaksa la kn..
tap xper aku ader plan nk meng'cover' kecapekn aku tuh...
hehehehe *tanduk da kuar*

~Aan kt luar Rose de Ayu~



~~bakal2 pengantin 2010~



~nt mlm aku post new entry pasal plan peng'coveran' yg xbrape hebat tuh~

0 comments:

Post a Comment