CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 16, 2010

ditipu~~

ditipu~~
tu jer yang mampu aku bagitaw.
haila~~ yang aku & noly pon lurus bendul je gi ikot.
mende la...
tapi bila kenang2 balik cam kelakar pon ader.
ader ke patut kena tipu dengan lecturer sendiri??
hadoi~~
ni la yang terjadi kat aku & noly hari ini.
ha3.
almost 3 hours bertapa dalam bilik Dr. tu.
tetiba je hari ini aku tukar profession dr seorang student kepada seorang secretary.
ha2.
sakit segala sendi & tulang jari jemari dengan pinggang aku.
tak patut la lecturer wat cam nie.
hu3~~
letih2.
tapi aku harap2 dia bagi markah bonus kat aku. ha3.
mana tahu paper dia aku mampu dapat A.
ha3.
bunyik macam tak ikhlas jer menolong kan??

p/s: but really hope he gives us some bonus marks ;-DDD

0 comments:

Post a Comment