CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 12, 2010

mamat poyo part 2

seperti yang di ketahui umum..tajuk cerita kita arini adalah mengenai mamat poyo.
ha3.
*gelak jahat*
arini mamat poyo tu rilex je aku tengok masa nk masuk dewan exam. muka penuh ke'confident'an. comfirm dah abis study tu... ha3.
nak masuk dewan exam pon aku tengok dia boleh lagi gelak ketawa dengan geng2 dia.
gamaknye dah abis study kot.
so, aku wat bodo and tak heran je la dengan dia. malas amik port.

sampai la masanya untuk masuk dewan exam.
aku tengok mamat poyo tu dah ader dalam dewan exam.
fuh~~, gile excited arr mamat ni and geng2 dia nak menjawab soklan exam tu.
so tak jadi la aku nak duduk kat tingkat atas tu *sebab ader mamat poyo tu. malas la nk duduk 1 row dengan dia*.
so, aku dengan kawan2 aku just duduk kat row ke dua dewan.
*giler depan r wa cakap lu. memang xder chance r nak meniru. he3 setan2.*
selepas 30 minit menjawab soalan aku tengok mamat poyo tu keluar dari dewan.
cepat gila dia jawab soklan2 tu. *agak kagum la aku dengan dia. sebab bebudak yang aku taw pandai pon belum keluar lagi*.
rilex jer sengih2 pass answer paper kat lecture. *meluat pon ada aku tengok*
yer ar..camne dia blh jawap dengan cepat??
sedangkan aku ader lagi several question yang belum terjawab.
dia dapat tips ke??
ke dia memang pandai??
ke dia memang study gila2??
*mana 1 ek??*
gila musykil la.
oke. tak pe. kita tengok jer result bila kuar nanti. agak2 oke ker result dia??
ok. juz wait and see it vio.

0 comments:

Post a Comment