CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 10, 2010

mamat poyo~~

ok ia agak pelik
ape yang terjadi pada aku hari ini amat pelik *bg aku la*
masa aku tengah bertungkus lumus study paper shipping petang tadi *sebab ader exam jap tadi*
tetiba je aku terkenangkan dia...*boleh pulak time2 study dia masuk dalam minda aku. haila~~*
siapa dia???
dia bukan en sengal...tidak sama sekali
tapi dia adalah coursemate aku...*coursemate yang amat mengjengkelkan*

ada kes kenapa aku tak suka dia
secret la kan..mn boleh story kat sini
biar aku jer yang tahu
oke, sambung balik...
aku tertanya2 sampai sekarang kenapa aku boleh terkenang & mengenang kisah lama tu
padahal dah lama dah *dari sem 1 lagi*
macam mana aku nak describe kan budak ni eh
ok, diz is juz my evaluation on him *pandangan orang lain aku xtahu la*
bagi aku mamat ni seorang yang:-
~bajet HOTTTT.
~poyo
~kaki bodek *sebab tu la lecture2 pompuan suka dia. bisalah lecturer pompuan...*
~suka test market *bajet hensem la kot*
~tak boleh tengok member lain lebih dari dia *especially part ke'macho'an & ke'hensem'an*
~belagak gila2 sangat *ape ingat orang KL bagus2 ke?? heckkk~~*
~bajet pandai *tak der la pandai pon. pandai menjawab ada la.*
~malas *serik seyh kena 1 group dengan dia bila wat assignment*
dan banyaklah lagi observation aku keatas mamat poyo tu.

tapi mamat poyo tu kan macam tak paham je aku tak suka kat dia.
dalam kelas suka sangat tanya aku macam2. *dia ingat aku ni bukak kaunter pertanyaan kot*
dah aku tak layan tu dah la kan tak payah la ajak aku sembang dengan dia.
tapi kekadang aku rasa bersalah lak bila dia tanya aku tak layan *rase kesian dowh*
tapi lantak la kan dah aku tak suka dia....takkan nak jadi hipokrit kot...tergedik2 melayan dia *eEeuuu~~pliss!!*
aku sendiri pun tak faham kenapa aku benci dia sangat2. *blur ar*
padahal kes aku start tak suka dia tu xder la besar mana pon.
mungkin aku terlalu emo kot..kn? kn?
ah biarlah..sem depan pon bukan aku jumpa dia dah.
sem ni la last nampak muka dia pun..insyaAllah konvo nanti kot baru jumpe balik.
so, kesimpulannya...biarkan mamat poyo tu dengan ke'poyo'an dia~~


p/s: maaf la en.poyo..kalau selama ni aku xsuka ko *tu pun kalau ko perasan aku xsuka ko* mungkin ko pun dah lupa ape kes yang buat aku tak suka ko. so, selamat menjalani praktikum dan selamat maju jaya. adios~~





0 comments:

Post a Comment