CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 3, 2010

Grand Dinner IBMS~~

Dengan tema dinner "A Night of Glorious and Appreciation with Malaysian Corporate" berserta tema warna biru, semua tetamu harus mengenakan pakaian berwarna biru. tak kisah la even neck tie yang warna biru. as long as ada something berwarna biru kat badan.

So, malam tu aku pakai semua biru. except beg and wedges aku jer. tak kan semua nak warna biru kan? pelik pulak kang. karang orang kata aku over excited lak. my attire just simple. baju kurung yang aku sendiri tak ingat tahun bila aku beli. tak silap la dua tahun lepas. masa raya aidilfitri. ha3. lantak la kan. janji ikut tema. baru atau lama bukan masalah. lagipun kan tak baik membazir. asal selesa sudah. tak nak cite banyak2. just enjoy the pics. have fun.~~

*
*
*
*
*
*
*

* V for Vio*

* HoHo. cam nak celeb chrismast je.*

* ira. aku. aien*

*kami memang begini*

*dan mereka memang begitu*

*love this pic*

*maziah. hawa. aien. aku*

*aku. aien. hani*

* ntah siape yang snap pic ni.*

* the place for the dinner. EDC.*

*mama saya kata jangan main mata*

*mendengar dia menyanyi lagu yuna. dan sebenarnya.*

*biru. biru lagi. dan lagi.*

*meja paling hebat ketika makan. paling banyak pinggan. dan paling havoc.*

*candid lagik.*

*jom minummmm.*

* masih lagi di candid kan.*

*with Dr. Sabariah & family.*

*aku. dan. hani.*

*meja no.6*

* tetamu yang sememangnye hottt.*

*sebahagian daripada tetamu yang hadir.*

0 comments:

Post a Comment