CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 4, 2010

kenapa harus begini??~~

haishhh~~
kali nih dah kali ke 8 aku rasa untuk sem ni aku pegi class yang terang2 lagik dah di cancel kan oleh lecturer2 kesayangan aku.
kenapa la slalu je jadi cam ni??
sampai bila nak jadi pelupa cam ni?
huh~~
penat tau tak..pergi class dengan penuh semangat...sampai kat class..gelap gelita je.
telinga letak kat tapak kaki ke hape?? hadoi...
balik lak terpaksa mengharung hujan.
naseb baik la bawak payung. kalau tak free2 je mandi hujan.

wei..sampai bila harus jadi seorang yang pelupa????
buat reminder pon x guna sebab nye aku tak akan ingat reminder yang aku tulis tu..
tapi yang paling teruk bile aku tengok reminder tu elok jer aku stick kan kat board aku.
depan mata je. hari2 lak tu dok ngadap. haila...
ape sudah jadik dengan otak saya??
huwaaa...~~

0 comments:

Post a Comment