CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 31, 2010

blog saya banyak bintang~~

bismillahirrahmanirrahim

salam.
oh disebabkan hari ini sangat bosan dan tak taw nak buat ape2...maka terciptalah layout baru untuk blog aku. siyes dah bosan dengan layout lama. so, kali ini aku tukar. berjam2 jugalah nak memuaskan hati sendiri dengan layout2 yang ada. google sana sini last2 amik layout yang dah sedia ada dalam blogger design ni je lah. not bad la...

lagu suma dah tukar. kali ini aku amik instrumental dari movie sountract je la. rasa macam dah malas nak dengar suara orang melalak. bosan dowh.

oh ye, layout baru ini aku wat transparent. so, mungkin ada kesukaran dalam post2 yang lepas kalau font colour tu tak boleh nampak ke hape ke...pandai2 korang la nak bagi nampak. highlight kan je kalau tak nampak. faham?

dah save and apply untuk blog, baru perasan layout nih banyak bintang la...ha3. =DD. so, lepas ni hari2 aku akan nampak bintang. =)

p/s:- bintangku hilang, langit semakin kelam...

0 comments:

Post a Comment