CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 30, 2010

i'm happy for you dear~~


bismillahirrahmanirrahim

salam.
kali ini aku nak bercerita tentang Pn. Baiti. heh.

hari ini masa dalam class TAPI aku dapat call dari a'an.
2 missed call.
pehhh~~ hati meronta2 nak jawab call a'an.
tapi lecturer kat depan...tak berani aku nak menjawab. *heh. aku kan budak baik*
hanan kat sebelah pok-pek2. dia story ape entah. minda cakap abaikan.
then, aku perasan ade 2 massage received.
minda aku wat telahan..may be dari a'an.
aku tak reply massage dia tu sebab dia call agaknya.
but...its not from her.
its from Pn.Baiti..
then i read the massage...gila babeng terkejut.
surprise gile babeng.
tapi aku suka. happy gila. =))))

"wei hampa dh nk jd makcik woi!! hahahahaha"

erkk...minda aku macam blank sekejap.
apekah? mengapekah?

korang faham tak maksud massage tu?
message tu bermaksud...
aku akan dapat anak angkat tak lama lagi, yea.~~
lepas je bace terus aku reply massage bett. nak dapatkan kepastian.
dan...Alhamdulillah. benar la telahan aku.
Pn.Baiti pregnant.
oh. aku betul2 happy bila dapat berita ni.
seronok sangat2. sangat seronok yer.
oh..lagi 8 bulan...cepat la berlalu.
aku tak sabar nak tengok baby tu.

bett,
congrats. i'm happy for you.
take a good care of yourself yer.
don't work really hard.
remember that.
may god bless u, dear.
=)


p/s:- orang lain yang nak dapat anak aku pulak yang happy melampau. hah-ha.

0 comments:

Post a Comment