CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 28, 2010

terlajak kata membawa bahagia~~

bismillahirrahmanirrahim

salam.
heh-he. korang pernah dengar kan pepatah nih...
"terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata badan binasa"
tapi, kalau terlajak send massage kat oranng camne?
hah-ha. tentulah membawa bahagia...lalalala~~
itu ape yang berlaku kat aku hari ini.
nasib baik membawa bahagia..kalau membawa derita?
ringkas je jawapan aku..."i deserve it la..=("

he2. hari ini aku happy sangat. sangat2 happy.
sebab? sebab aku terlebih semangat.
sampai hantar massage yang agak laser kat orang.

dan hari ini juga first time dia...
he3. aku happy. seronok gila. =DDDD
aku nak senyum sampai telinga hari ini, boleh?


p/s: siyes aku happy. happy sgt2. kan best kalau hari2 ade bintang yang bersinar. yea!!~~

0 comments:

Post a Comment