CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 24, 2010

oh, maaf teman. saya terlupa. part 1 ~~

bismillahirrahmanirrahim.

salam.
entry kali ini saya tujukan khas untuk Pn. Baiti a.k.a Betty. he3. maaf sangat2 sebab terlupa terus nak post pasal your wedding in my blog. huh, my bad. really sorry. ini semua bukan disebabkan kekangan waktu atau tiada idea untuk berbicara. tapi ini semua disebabkan ketiadaan broadband. plus, sikap sering menangguhkan kerja. he3.

sedar tak sedar sudah hampir dua bulan usia perkahwinan sahabat baik saya. sedikit sebanyak..perkahwinan Pn. Baiti memberi efek kepada saya. ini kerana saya sendiri tak tahu bila tarikh perkahwinan saya walaupun saya teramat teringin untuk berkahwin. ha3. *tengok orang kawen, aku pon teringin nak kawen. tapi tanggungjawab tak selesai lagi...so postpone dulu angan2 nak kawen.ha3. eh, boleh ke macam tu??* sound desperate, right?

majlis akad nikah telah berlangsung pada 11 jun 2010 bertempat di masjid maimun, kg pinang. jam 3.30pm. ha3. ada kisah di majlis pernikahan tersebut dimana a'an telah menyebabkan kami membuat tangisan berantai ketika ijab dan kabul selamat dilafazkan. ha3. seriously, i can't forget that. a'an menangis macam pakwe dia dipaksa menikah tanpa rela. oh ya, dan tangisan tersebut disambut oleh wan kemudian disambung pula oleh gee...saya? oh, saya cuba menahan godaan tersebut namun...tertewas juga.*oh-ho, atleast aku yang paling last menangis kn?* Pn. Baiti rilexs je...tak menangis pon...kiteorang pulak yang syahdu dan penuh penghayatan dengan lafaz ijab dan kabul tu. adeh. hampeh betty. tetamu2 yang hadir *terdiri daripada keluarga2 pasangan lain yang menikah di masjid tersebut. erk, 8 pasangan tak silap aku. hmmm, ramaikan?* mula melaksanakan sesi mengutuk dan mengumpat bila tengok kiteorang menangis. oh, jatuh kredibiliti macho lagi hensem aku bila menangis di khalayak ramai. ah, peduli hape aku kan. its my bff wedding ye. bff yg 1st pulak tu menamatkan zaman bujang dia dalam gang kiteorang. so, mestila menangis kegembiraan. =) selesai majlis pernikahan kami ke rumah keluarga Pn. Baiti bagi sesi mengisi perut yang kosong dan sesi fotografi yang di kendalikan oleh fotografer profesional dan amatur. ha3.

oh ya, kalau diperhatikan gambar2 dibawah mesti ada yang tertanya mana perginya seorang lagi teman...iaitu erni. cik erni terpaksa bekerja pada hari jumaat tersebut dan tak dapat nak join kiteorang. oh ye..dia baru kerja so, tak boleh cuti lama. majlis bersanding kompem la di wajib ada. kalau takde tak cukup korum main mahjung la kiteorang..and maybe it will be quite gloomy. siapa yang nak gloomy wedding ceremony untuk wedding bff sendiri kan?

baca banyak2 pon tak guna kan. sebab itu la saya letak entry kali ini sebagai part 1. entry untuk majlis bersanding akan disambung dalam part 2. bila ia akan di post...saya sendiri pon tak tahu. he3. insyaAllah. mungkin sehari selepas entry kali ini. so, baik kita layan gambar2 yang telah di shoot oleh fotografer amatur a.k.a. KAMI. heee. enjoy!!!~~


*
*
*
*
*
*
*


* oh-ho betty bajet cute wat mulut camtu.*

*tengok statement betty. ha3.=)*

*dari kerana mata*



*betty ngan mas kawennye*



*ini namaya KAMI.*


*saje nak show off camera ni*

*kenapa blur? sebab acara selanjutnya hanya untuk tontonan 18sx sahaja. hua3. juz kidin*

0 comments:

Post a Comment