CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 13, 2010

:::hey, kamu sipenipu:::

bismillahirrahmanirahim

salam.
okay, mood aku tak berapa baik hari ini.
sungguh sakit hati. sangat sangat sakit hati.

eh, kamu...yer kamu. si hati batu.
boleh tak jangan menipu?
pusing sana, pusing sini?
straight je la.
buat apa pergi Netherland pusing Hawaii dulu??

aku malas nak marah2 nih.
sakit2 hati lagi aku malas layan.
tapi kau memang orang yang tak berperasaan.

apa motif nak berahsia?
ingat aku hadap sangat ke nak tau kau kat mana?
ingatlah, ALLAH itu maha adil.
lihat, sepandai2 kau pusing sampai Hawaii tu...
akhirnya aku dapat tahu jugak kebenarannya.

dah berapa kali kau kantoi menipu dengan aku?
banyak...tapi kau ingat aku tak tahu.
aku tahu. cuma malas nak bagi kau malu.
sebab itu bukan sifat aku...faham?
plus, kau tu lagi dewasa dan matang dari aku.

lepas ni tak payah menipu aku.
tak payah karang cerita itu ini.
kau bukan penulis skrip. novel atau cerpen apetah lagi.
kau adalah orang yang aku sangka mampu menjadi pemimpin.
tapi aku silap sebab seorang pemimpin takkan menipu.

apa kau dah lupa apa yang aku katakan dulu???
aku tahu bila orang menipu aku.
aku tak perlukan masa yang lama untuk tahu seseorang itu menipu atau tidak.
atau boleh aku katakan aku ada sixth sense.
so, tak payah susah2 menipu aku.
faham??



p/s:- kau memang pujaan aku tapi aku tak harap kau jadi orang yang paling aku benci.

0 comments:

Post a Comment