CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 22, 2010

:::gathering lagi:::



Bismillahirrahmanirrahim

salam.
kali ni aku upload gambar2 masa kiteorang gathering+picnic kat lake 16 sept hari tu. it was fun. dah lama tak picnic sama2. so, bila semua balik taiping kiteorang pun buat la gathering. tapi, agak kurang keseronokan sebab tak cukup korum nak main mahjung. ha3. puan baiti tak balik maaa...dia kerja. so, we all terpaksa melukakan hati dia dengan membuat 3G. sorry sayang...lain kali kita picnik sama2 yer. ermm...dah malas nak menaip, so, hope enjoy with the pics. daaa....


*aksi sawan sahabat2 saya*

*hoila...cantik seyh view belakang tu*

*erni bajet macho*

*peace*

*kalau nak tau dia lah pencipta strawberry tarik*

*mereka dengki sebab saya bace doa makan. ha3.*

*ruang kosong disitu untuk baiti*

*K.A.M.I*

*gelak sakan mereka telah aku candid*

*siapakah yang tengah joint sukaneka sekolah rendah?? raihan jawapannya*

*love this pic because i'm the fotographer. ha3.=D*

*bila bersama terasa penat sebab banyak ketawa*

*sahabat selamanya*

*erni tengah wat tarian singa. well, practice make perfect, rite??*

*saya nak gath macam ni lagi. bila ye??*

*from taiping with love. ini kampung kami. kampung korang ada ke macam ni?*

*pengganas2 tegar taiping.*

*perkara wajib buat bila kami bersama*

*trying to pose like paris hilton. malangnya ia menjadi paris hiltong. ha4.*

0 comments:

Post a Comment