CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 23, 2010

:::mungkin ke??:::

bismillahirrahmanirrahim

salam.
oh, hari ini aku terfikir lagi. tentang satu perkara ni. dah banyak kali dah aku fikir dan kaji. lepas tu aku akan lupakan je. dah malas nak serabut kepala otak aku nih. so, aku tinggalkan separuh jalan kajian tu. ada juga tanya teman2 rapat yang boleh dipercayai...tapi semua bagi jawapan yang sama. standard answer macam "pelan2 kayuh. belum sampai masa lagi tu" " ala, rilex la...nanti2 adalah tu" " mungkin nanti hang akan jumpe yang terbaik untuk diri hang" erm, mungkin... tapi hari ni masa otak tengah blank tadi...tetiba teringat balik kajian ni. kajian yang dah lama aku tangguh. sejak zaman2 sekolah dulu. okay, dulu boleh abaikan. aku kuatkan hati aku. aku cuba bersikap terlebih optimis. sampai semua perkara aku fikir positif je. kalau dulu aku boleh terima semua fikiran positif aku tu..sekarang ni...aku macam dah tak mampu. hermm...mungkin betul kot andaian aku tu..yang aku tak ada tuah dalam perkara ni. mungkin...

listening = with you i'm born again


p/s:- huh. optimis..optimis. jangan fikir bukan2. banyak masa lagi.

0 comments:

Post a Comment