CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 8, 2011

::: My BFF solemnization :::

bismillahirrahmanirrahim.

salam. hye olls. oh yer, hari ni aku nak cerita pasal majlis pernikahan sahabat aku, Cik eh, bukan Puan Raihan. pada 4 Febuari haritu dia dah selamat di ijab qabulkan dengan suami tercinta. well, congrats to them. majlis pernikahan diorang dijalankan dalam keadaan yang sederhana. ok la tu kan...bukan artis atau anak orang VVIP nak buat grand grand. lebih baik bersederhana. lagipun baru majlis pernikahan je. majlis resepsinye, insyaALLAH, dalam bulan Mac ni.  kita doakan semoga semuanya berjalan lancar. amin.

owh yer, pada majlis tersebut my bestie selamat bergelar isteri kepada Encik Hafizul dengan sekali lafaz sahaja. hahaha. eh, apesal aku gelak? biar la aku dah malas mau tekan backspace. tapi kan korang tau tak..masa majlis akad nikah tu dijalankan aku pulak yang nervous. apesal eh?? hahaha. serius. lepas Encik Hafizul berjaya menjawab dengan hanya sekali lafaz aku rasa lega. serius. macam aku pulak yang nikah kan?? gile lah. finally selamat juga sahabat aku yang sorang ni membina masjid dengan pilihan hati dia. rasanya macam semalam je aku temankan dia buat blind date dengan Encik Hafizul tu. kahkahkah. bila ingat balik kisah tu aku akan gelak sorang sorang. serius weih. masa tu kiteorang upper six. dah tu diorang buat blind date kat lake garden okay. sangat hindustan kan? eh. bukan bukan...macam zaman zaman filem P.Ramlee jumpa Cik Salmah kat taman bunga je. hahaha.

hermm...dua orang my BFF dah selamat membina masjid diorang. seorang on the way. maybe end of this year, insyaALLAH. seorang lagi dalam perancangan untuk majlis mengikat. bahasa standard nye bertunang la. seorang lagi tak tahu bila. calonnya dah ada. aku??? aku sendiri belum ketemu jawapan yang sesuai. hahaha. maybe in 5 years lagi. eh, dah la...malas mau mengarut lebih2. so, just enjoy the pics we got in the solemn ceremony. =]

*ni masa upaca pembatalan air sembahyang yo*
*ni masa pose standard yang akan disuruh oleh photograper. hahaha*
*here we are*







p/s:- aku benci bila orang tanya bila aku mau kawen. huh!!


0 comments:

Post a Comment