CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 16, 2011

::: makcik Rapid yang brutal :::

bismillahirrahmanirrahim

*credit to the star. act, bukanlah makcik ni yg dirve td. nih bile tahun punye gambar aku pun tak taw*

salam semua...eh, diam tak diam dah hari ke 16 kita berpuasa kan? alhamdulillah. owh, nak cerita sikit ni. tadi pagi masa nak pergi kerja aku naik bus rapid yang di pandu oleh seorang wanita. Walaweh...itu salah satu keinginan aku taw *since I read a newspaper article about female bus driver in Malaysia* NgEhNgeHnGeh. owh, bangga okay. sekarang perempuan pun dah boleh jadi pemandu bus setaraf dengan lelaki dah sekarang ni, kan? ape nak heran, kan? tapi serius la aku macam gerun sikit nak naik bus tu..WahAhaHa. makcik tu punye skill memandu sangatlah takde ketatasusilaan sopan santun diatas jalan raya. dah la bus tu besar...dia boleh pulak nak mencilok cilok. pantang nampak space sikit mulalah...Haish...taw la macam mana jalan kat KL ni pepagi, kan? semua busy nak laju nak cepat. makcik ni drive tak macam pakcik yang selalu tu. sopan santun je. WaHaHA. lemah gemalai je diatas jalan raya. HeHeHe. well, at least aku dah dapatlah kan merasa naik bus yang di 'drive' kan oleh seorang wanita. owh ye...selalu aku sampai office around 7.30 a.m. camtu but today I arrived at 7.10 a.m kau. laju tak laju la makcik tu drive. HaHaHa. so sementara office hour pukul 9 a.m. tu start aku pun meng'online' lah sekejap. membuang masa..plus, ini je lah time aku free untuk berfesbuking and read my e-novel. okay, sampai sini je lah nak merapu...nak buat benda lain pulak. daaaa.... ;-]


p/s:- diam tak diam dah hampir sebulan aku kerja sini. walawehhhh...


0 comments:

Post a Comment