CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 3, 2012

:::Old Picca :::


HoH, found this picca masa pilih gambar untuk edit tadi. 
Nih pic masa berbuka puasa kat Fisherman Restauran  a.k.a Restoran Nelayan tahun lepas. 
1st Re-u lepas tujuh tahun tak jumpe dengan diorang semua. heh-he. for me la. diorang yg lain tu ntah berapa kali Re-U dah. aku je yang tak. 
Nie cycle of friends masa kat sekolah asrama dulu. well, nih bukan semua yang turun tau. and some of them dah mintak diri awal awal sebab on-call.

after 7 years barulah dapat kumpul ramai ramai balik. itupun bukan semua ade. Well, after SPM diorang semua tercampak dekat tempat yang best best kot. most of them tercampak dekat KL and some dekat Pahang nun. Aku? aku tercampak di utara. HaH-ha. mane sempatnye nak jumpe. nak nak pulak bile Re-u je mesti KL. aku bab nak turun KL nih lemah sikit. yeah, you know...jam sana jam sini. semak dowh. dan, aku sangat tak suka turun KL.

Tapi, akhirnya kat KL jugak la aku tercampak. Haila...


1 comment:

  1. do visit us :)

    http://scriptbudakjalanan.blogspot.com

    ReplyDelete