CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 29, 2012

:::Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur:::

Salam.

Aku tahu aku tahu dah hampir sebulan dah pun event tu berlangsung tapi baru hari ni aku nak post and cerita pasal ni PBAKL tu kan? haHAHa. tapi seriuslah, aku super duper punye busy dengan kerja. tak menyempat nyempat nak cerita pasal PBAKL tu. hari ni baru ade masa nak post pasal PBAKL hari tu. ini pun tetibe je hari ni tak stuck dalam jam. makanya aku sampai ofis sebelum pukul 8. awal sangat la pulak kan. pukul 9 baru start kerja sebenarnya. so, aku amiklah peluang ni untuk berblog. heHehHE. 

Hoh, nak cerita nih...masa PBAKL haritu...pengunjung yang datang tak payah ceritalah..ramai ya amat. sampai nak jalan pun slow gile..rasa rasa kalau baby merangkak pun lagi cepat sampai ke destinasi yang aku nak tuju tu. bajet pergi second last day takder la ramai sangat. sekali...hamik kau. padan muke. sesak gile. tetibe je lrt station kat PWTC tu sesak dan gile sibuk. selalu kalau aku pergi keje jalan situ takde pulak jam macam tu. hahaha. time tu jugak lah rapid nak promo kad rapid diorang tu. lagi la bertambah sesakkan. aku dengan housemate aku plan pergi awal la..bajet pagi pagi tak la ramai orang sekali..haish..penat wooo...bersesak sesak satu, nak hidu bau bagai bagai satu..nak rempuh rempuh orang satu..macam macam la..tapi aku puas hati sangat sangat pergi situ..almaklumlah first time.. heHeHe. sebelum sebelum ni tak berkesempatan nak pergi. ade je perkara lain nak kena settle. so, bila dah ada peluang memang aku amik peluanglah.

makanya...terbanglah duit gaji aku yang baru masuk tak sampai 24 jam tu aku laburkan kat PBAKL tu. wihaHAha. tapi nasiblah under bajet lagi..so...selamat lah kan. owh owh..nak bagitaw..aku sempat jumpe beberapa novelis seperti Ramlee Awang Murshid, Kathy Tuah, Marissa, and few of them yang aku lupe namanya. Tujuan utama nak jumpe Rehan Makhtar dan Cik Aliesha Kirana tu..tapi tak berpeluang. memandangkan masa diorang bukanlah ketika aku berada di tempat kejadian. owh, terkilan. tapi takpe...insyaAllah, next event aku akan check schedule novelis novelis yang akan berjumpe peminat dulu sebelum merancang pengembaraan. ngeh ngeh ngeh. hoh, silalah layan gambar yang tak seberapa ni. Daaaa.... : ]

*see, sesak kan??*

*hoh-ho pilih pilih*


*with Kathy Tuah*

*few books yang aku rembat masa hari kejadian*



*see, Adam & Hawa tu aku rembat jugak. dah baca tapi nak beli jugak. nak buat koleksi*

* ini koleksi novel aku kat rumah sewa. ini pun dah ade beberapa dibawa pulang ke  Taiping.  sikit je kan?*





0 comments:

Post a Comment