CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 5, 2010

......

semalam aku menangis. tapi dalam hati je. hari ni menangis lagi. lagi. dan lagi. tapi kali ni bukan lagi dalam hati. menangis macam mana budak2 menangis. menangis macam seseorang yang kita sayang sangat2 dah tinggalkan kita buat selamanya. menangis yang ada air mata. mesti korang faham kan?

kelakar? memang kelakar. sebabnya aku menangis untuk manusia2 yang aku sendiri tak pasti sama ada diorang akan menangis untuk aku atau pun tidak. agak2 korang, korang nangis tak kalau aku dah takde??

membuang masa kan menangis untuk manusia2 yang tak berapa menghargai kita. maaf kamu semua. selepas ini aku tak akan bazirkan air mata aku untuk kamu semua. tak kisah la korang nak kata aku hati batu atau apa saja. kata la apa saja. aku tak mungkin kan terasa lagi. hati ini dah kebal. hati ini sudah keras. hati ini tak mungkin lagi lembut. diri ini juga tak mungkin akan lemah. seperti dulu2. maaf.~~

0 comments:

Post a Comment