CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 4, 2010

Gloomy Tuesday...~~

bissmillahirrahmanirrahim

salam.
hari ini jiwa aku tak tenang.
oh, tolong jangan tanya kenapa.
biarlah hanya aku yang tahu.

semangat aku hilang.
terbang melayang.
keriangan aku musnah.
hidupku kelam.
perasaan aku macam2.
rasa nak menangis.
rasa nak marah.
rasa nak maki2 semua orang.
rasa nak sepak terajang semua benda.
rasa nak menjerit kat semua orang.
biar semua tahu apa yang aku tengah hadapi sekarang.
tapi aku tak mampu nak buat semua tu.
aku cuba berlagak tenang.
senyum dan terus senyum.
konon hidup penuh keriangan.
tapi hati aku tak tenang.
sungguh. aku benci bila perkara macam ini terjadi.
aku sangat2 benci.
oh, its so gloomy...
=[


p/s:= kerana kamu...suriaku hilang..

0 comments:

Post a Comment