CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 25, 2011

::: aku dan wedding dress :::

Bismillahirrahmanirrahim



salam.

alkisahnya begini...semalam masa aku tengah tidur aku mimpi...mimpi yang aku sendiri tak tau bila akan terjadi. we can't predict the futere, kan? mimpi ini sangat best. my mom and me went to wedding boutique. a huge one...and it own by a chinese old man. HaHaHa. scary kot. aku pergi untuk cuba my wedding dress. gila hape. pelik gila okay...aku tak der pun buat apa apa yang boleh menjadi faktor wujudnya mimpi yang gila ni. takde tonton apa apa cerita yang ada scene kahwin kahwin ni semua. tak ada bersembang dengan siapa siapa pun pasal perkahwinan. apa apa je yang pasal perkahwinan but, i still got the dream. phewwww!!! *eh, at least okay apa aku dapat mimpi macam ni, kan? nak tunggu realitinya tak tau bila*

punyalah excited aku jadi Alice in Wonderland dalam kedai tu. TeHeEee...habis seluruh kedai tu aku pusing. aku siap pilih kerusi untuk pelamin yang gila besar punya. siap buat dari kayu jati lagi.  lepas selesai pilih pelamin...aku try wedding dress aku pulak tapi that amoi gave me a sleeveless dress *lebih kurang macam gambar kat bawah ni la*  dia suruh aku try tapi aku tak nak. sexy kau nyah. MiaHaHa...juling mata tok kadi nanti. 

*simple, is it?*

memandangkan dress tu sleeveless so, aku mintak try baju lain. excited punya pasal aku siap mintak dress macam kate middleton punye lagi. MuaHaHaHa. yer, silalah sepak aku laju laju. =p

*camni la dress yang aku nak dalam mimpi tu*

tapikan,  amoi tu siap cakap ada lagi. aku pulak punyalah excited tak ingat siap tunggu lagi amoi tu carikan.  malangnya...sampai aku terjaga pun aku still tak nampak rupa dress aku tu. tambah malang lagi..sampai kesudah aku tak tau siapa future hubby aku tu...malang sungguh. nampak sangat mimpi ini takkan menjadi nyata. NgehNgehNgeh. =]


p/s:- reality nanti macam mana la rupa wedding dress aku, eh?



2 comments: